Mina hästar.

Jag tänkte dela med mig utav lite bilder och info om mina hästar! (Har inte hunnit levla upp dem så mycket eftersom jag bara varit aktiv på SSO till och från i ca ett halvår...)

Min allra första häst heter Partykid och är ett Jorvikiskt varmblod. Denna trogna kille är äldst och fungerar numera mest som sällskap åt de andra hästarna. 
Den här lilla Jorvikiska ponnyn är en envis en. Han heter Minichief och vill gärna tro att han är chef över alla andra hästar, trots sin minimala storlek. Jag försöker att träna med honom så ofta som möjligt, men han vill mest bara köra ponnyracet. Så då blir träningen ganska så begränsad... Trygg häst, men som sagt, ganska bossig!
Hästen jag har ridit mest heter Spacehunter och är ett arabiskt fullblod. Hon är ett riktigt tävlingsinriktat sto och  är nu lvl 15. Jag sparade ganska länge för att ha råd med henne och det var det värt! Hon har hittills varit med mest i championat av alla mina hästar och är långt ifrån klar med tävlandet!
Firechild... En mycket självständig tinkertjej och en väldigt stilig sådan. Hon lever verkligen upp till namnet, då hon är mycket eldig och ung. Jag måste erkänna att köpet av henne kan ha varit lite för hastigt och jag har verkligen inte haft tiden som skulle behövts till att träna upp henne. Hon är ganska så bångstyrig just nu och kommer inte alls så bra överrens med de andra hästarna i mitt stall... Jag är kluven till om jag ska sälja henne i framtiden eller inte, då hon kanske passar någon annan ryttare bättre. Vi får se!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0