Julquesting!

Igår tillbringade jag eftermiddagen med att framförallt questa, men även med att träna Midnightmadness. Jag tränade henne i väldigt många race och när jag slutade för dagen så hade hon gått upp hela 3 levlar! Hon är nu level 5, så det går framåt :)
Jag gjorde ju även en hel del questing i Jarlaheim. Just nu så kan man ju tjäna ihop julönskningar genom deras julquest där. Sedan byter man dem mot julklappar hos jultomten.
Efter det hade jag tänkt ställa upp i Moorland championatet för första gången med Mady(Midnightmadness), meen jag missade det med typ 2 minuter. Typiskt, haha.    

Juste, jag tog mina hästar och flyttade stallet från Moorland till Jorvikstallet igår också. Känns mer centralt för tillfället :)

 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0